close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חתונה בניחוח מסורתי

מערכת שורשיח תמוז, תשעט21/07/2019

איך מארגנים חתונה כהלכתה וכיצד בוחרים את האולם המתאים ביותר ומפיקים חגיגה בלתי נשכחת?

תגיות:
חתונה היא אירוע מרגש לכל הדעות בו באים בברית הנישואים שניים שבוחרים לשלב ביחד את חייהם. בתכנון חתונה מיוחדת חשוב להשקיע במציאת אולם אירועים ייחודי המשקף את האווירה והסגנון המועדף, קייטרינג כשר היציע מבחר מנות טעימות ליצירת חוויה קולינרית משובחת וכן להשקיע בעיצוב האולם, סידור השולחנות וכמובן התכנית האומנותית.

מקום לחגיגה – שמחה גדולה
חשוב לבחור אולם אירועים במרכז אליו יוכלו להגיע האורחים בקלות רבה. מקום שקרוב לצירי תחבורה מרכזיים ומציע גם חנייה מרווחת בקרבת מקום. התייחסו לגודל
המקום והאם הוא באמת יכול להכיל את כמות המוזמנים המשוערת. שימו דגש על עיצוב המקום והאם אפשר לקשט אותו בגוונים ובסגנון המבוקש עליכם מבחינת מפה לשולחן, כיסוי הכיסאות, אגרטלים ופרחים ועוד אלמנטים שקשורים לתפאורה.

החליטו כמובן היכן במרחב הכולל תהיה החופה ואם מדובר בחתונה בה שומרים על הפרדה כיצד לבצע את ההפרדה בכל שלבי האירוע לרבות הסעודה והריקודים. ניתן ליצור חתונה בהפרדה כאשר הגברים והנשים שוהים לחוד, יושבים בנפרד ורוקדים בנפרד כאשר האולם דואג מראש ליצירת מחיצה מבד או כל מחיצה דקורטיבית אחרת אשר תאפשר את ההפרדה הנדרשת בחתונה בעלת אופי דתי. הנוהג הוא כמובן גם לארגן חופה תחת כיפת השמיים ורב שילווה אתכם בחתימה על הכתובה, החלפת טבעות וניהול הטקס עצמו.

בכל אופן, לפני שבחרתם מקום - מומלץ להגיע לחזות באירוע לדוגמא כדי להתרשם במו עיניכם מהמעמד, המקצועיות של צוות האולם ולשוחח עם זוגות אחרים שבחרו להינשא במקום.

שיהיה כשר וטעים – שילוב מיוחד
האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע ואם חשוב לכם לשמור על סטנדרטים גבוהים, העדיפו אולם אירועים המציע שירותי קייטרינג ומטבח כשרים בעלי תעודת כשרות. מעבר לכך, התייחסו לעניין הטעם והמגוון. שימוש בחומרי גלם איכותיים ועונתיים תוך שימת דגש על התאמה לחיך הן של האורחים הבוגרים והן של האורחים הצעירים. אפשר להתייחס גם להעדפות קולינריות ורגישויות שונות – אוכל צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן. מומלץ להגיש היצע קולינרי על מנת לשמור על שילובים מעניינים בין מנות וגם שהטעם לא יבוא על חשבון המראה של המנה, צבעוניות מעניינת, אסתטיקה. ניתן להחליט יחד עם האולם האם בחתונה האוכל יוגש ישירות לשולחנות על ידי מלצרים או שמא יהיה בופה עשיר בדמות עגלות או דוכני מזון. שמרו על קו גסטרונומי איכותי מהפתיחים ועד הקינוחים.

אטרקציות לחתונה מסורתית
אין ספק שהטקס המרגש של הזוג המאושר הבא בברית הנישואין היא גולת הכותרת של החתונה. אבל אפשר בהחלט להעצים את ההנאה והשמחה עם פעילויות ואטרקציות מיוחדות. החל מכנר שינגן בשלב קבלת הפנים דרך עמדות צילום של מגנטים לאירוע (אטרקציה שהופכת גם למזכרת נהדרת עבור כל משתתף באירוע) ועד אומן אורח או הופעה מלהיבה. אפשר לארח מאייר ליצירת ציורים של המשתתפים וקריקטורות משעשעות או סדנת שזירת פרחים מיוחדת. העיצוב אף הוא משחק תפקיד חשוב בין אם מדובר בקישוטי בלונים ססגוניים או בבועות סבון לשלב הריקודים. אפשר להזמין גם מתופפים ושופרות לליווי הכלה והחתן בדרכם ואלה יכולים להגיע לאולם גם בלימוזינה או כל דרך חווייתית ומרשימה אחרת.

אנשי המקצוע שייקחו חלק באירוע בעלי תרומה חשובה להצלחה: מהצלם שיתעד כל רגע מאושר מהשלב שלפני החתונה ועד הסיום ויצלם את הזוג עם האנשים הקרובים לליבו ועד להקת חתונה שתעשה שמח למוזמנים. תוכלו להפיק את האירוע עם מפיק אירועים מיומן או בעצמכם – פנו לצוות המקצועי של אולם האירועים והתייעצו עמו בנוגע לאפשרויות השונות לחגיגה והעיקר, תיהנו מהדרך עצמה עד החופה כי היא כשלעצמה חוויה מרגשת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה